Onsdag 10. januar ble den årlige HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) prisutdelingen arrangert på Fornebu. Prisutdelingen blir ofte omtalt som Reiselivets Oscar-utdeling og skal hedre de beste markedsførerne innen Reiseliv!
Meet er stolte av å få hederlig omtale for visuell identitet! Visuell identitet er viktig i en stadig mer konkurransepreget hverdag! Vi blir daglig eksponert for mange sanseinntrykk og god visuell identitet er avgjørende for å skille seg ut i markedet! Kriterier for å vinne HSMAI-prisen for visuell identitet er “sammensetningen av visuelle virkemidler som underbygger bedriftens identitet, det ønskede etterlatte inntrykk, skaper helhetsinntrykk og gjenkjennelse, og fungerer i alle kanaler.” Meet, i samarbeid med Unfold, har jobbet med utvikling av ny merkevare. Vi har vært gjennom et navnebytte, utviklet nye verdier og utfordret vår egen “state of mind”. Meet skal produsere state-of-the-art møteplasser hvor offentlige og private organisasjoner, små og store, samles for å dele og skape ny kunnskap, forståelse og opplevelser. Men kanskje det viktigste målet vårt er at vi ønsker at Meet skal være et pulserende sted hvor hver enkelt person som er innom her, både kunde og ansatt, skal gå ut med ny kunnskap, motivasjon og muligheter. Rett og slett en større versjon av seg selv. Vi gleder oss til veien videre, og håper du vil være med på reisen! Se alle våre møterom her! – Sammen skal vi skape kunnskap, energi og opplevelser.